Waarom je medewerkers de nieuwsbrief niet lezen (en wat je eraan doet)

Leidinggevende: ‘Waarom heb je dat zo niet gedaan?’

Medewerker: ‘Ik wist niet dat het zo moest.’

Leidinggevende: ‘Het stond nochtans in de nieuwsbrief.’

Medewerker: ‘De nieuwsbrief? Maar die lees ik niet.’

Herkenbaar?

Dat veel medewerkers de nieuwsbrief niet lezen, leidt in zorg- en welzijnsorganisaties tot misverstanden en frustraties.

Maar hoe komt het eigenlijk dat medewerkers de nieuwsbrief niet lezen? En wat doe je eraan?

Je hoort het in deze webinar.

Voor wie?

Directieleden, communicatiemedewerkers, HR-medewerkers, stafmedewerkers, leidinggevenden en iedereen die een rol speelt in de interne communicatie.

Wat?

Webinar van 1 uur + half uur vragen stellen achteraf

Hoe?

Online via Zoom (professioneel en beveiligd account)

Jouw voordelen

  • Je kan vooraf je vragen mailen.
  • Je krijgt heel wat tips en tools in een korte tijdspanne.
  • Geen verplaatsingen, geen files, geen tijdverlies.
  • Je werkt in een veilige leeromgeving.
  • Je kan de webinar tot 2 weken erna herbekijken.

Wanneer?

Vrijdag 25 februari 2022 van 10.30 tot 12.00 uur.

Komt een ander tijdstip jou beter uit? Dat kan! Je kan de webinar immers tot 2 weken erna (her)bekijken.

Schrijf je nu in!