Je medewerkers zijn je sterkste troef in je communicatie. Slaag je erin je medewerkers tot ambassadeurs te maken, dan pluk je daar op verschillende domeinen de vruchten van.
Er zijn drie gebieden waarop ambassadeurschap kan bijdragen tot het succes van de organisatie. In managementtaal:
-
-
-
-
-
-
-
-
- Growth and sales
- Human capital and productivity
- Reputation and issues management
-
-
-
-
-
-
-
Vertaald naar zorg en welzijn draagt het ambassadeurschap bij tot:
-
-
-
-
-
-
-
-
- het aantrekken van bewoners en cliƫnten, van kopers in je winkel met eigen producten, van verwijzers, sponsors en partners met wie je wil samenwerken.
- het aantrekken van nieuwe medewerkers en de retentie van huidige medewerkers, meer trots, verbinding en erkenning, een betere werksfeer en organisatiecultuur.
- een sterker imago, een betere reputatie, een duidelijker profilering, het winnen van goodwill (belangrijk in tijden van crisis).
-
-
-
-
-
-
-
Maar hoe krijg je medewerkers zover dat ze de rol van ambassadeur op zich nemen? Hoe stimuleer je hen en hoe leid je dat in goede banen?
Een antwoord op al je vragen krijg je tijdens de workshop Zo maak je ambassadeurs van je medewerkers. (Het aantal deelnemers is beperkt. Schrijf je vandaag nog in.)