3 changemakers voor
je interne communicatie
je interne communicatie
DONDERDAG 7 MAART 2024 – 10.30 TOT 12.00 UUR (ONLINE)
Het belang van goede interne communicatie was nooit groter dan vandaag.
Zonder goede interne communicatie
- dreigt een negatieve sfeer de organisatie te verzieken
- is er een relatief grote uitstroom van medewerkers
- heerst er frustratie door te vroege, te late of onduidelijke communicatie
- krijg je nauwelijks nog engagement van je medewerkers
- overheerst een algemeen gevoel van ontevredenheid.
De krapte op de arbeidsmarkt en de hoge werkdruk zetten organisaties onder spanning. Vandaag meer dan ooit kan interne communicatie het verschil maken.
In dit webinar gaan we dieper in op 3 aspecten die je interne communicatie versterken. Het zijn 3 elementen die wel degelijk het verschil maken. Op het vlak van retentie, tevredenheid, werksfeer, minder ziekteverzuim enzovoort.
Dit zijn de 3 changemakers voor je interne communicatie:
- Verhoog de betrokkenheid van je medewerkers.
- Versterk het leiderschap in je organisatie.
- Ontdek de kracht van storytelling in je interne communicatie.
Hoe evident deze 3 aandachtspunten mogen lijken, zowat alle organisaties worstelen ermee. Daarom reikt dit webinar je een helder stappenplan aan, met realistische en haalbare doelstellingen. Zo maak je je interne communicatie robuuster en veerkrachtiger. En is je organisatie beter gewapend voor de grote uitdagingen van deze tijd.
Voor wie?
Communicatiemedewerkers, directieleden, hr-medewerkers, stafmedewerkers, bestuurders, leidinggevenden en iedereen die een rol speelt in het communicatiebeleid.
Wat?
Webinar van 1 uur + half uur vragen stellen.
Hoe?
Online via Zoom (professioneel en beveiligd account).