Schrijf je nu in!

HR en sociale media: zo maak je potentiële medewerkers warm voor je organisatie

Vrijdag 17 februari 2023 – 10.30 tot 12.00 uur (online)

Een vacature op Facebook plaatsen? Altijd een goed idee!

Maar is dat alles?

Sociale media kunnen zoveel meer betekenen voor je HR- en aanwervingsbeleid. Via sociale media profileer je je organisatie als aantrekkelijke werkgever. Je kan verbinding maken en mensen enthousiasmeren. Je kan vragen beantwoorden en geïnteresseerden een blik achter de schermen gunnen.

Grijp de vele kansen die sociale media je HR-beleid bieden. Sociale media zijn immers krachtige en betaalbare media met een potentieel enorm groot bereik.

Op zoek naar nieuwe medewerkers? Maak dan ook werk van je sociale media!

Voor wie?
HR-medewerkers, communicatiemedewerkers, directieleden, stafmedewerkers, leidinggevenden en iedereen die een rol speelt in het HR- en communicatiebeleid.

Wat?
Webinar van 1 uur + half uur vragen stellen achteraf

Hoe?
Online via Zoom (professioneel en beveiligd account)

Jouw voordelen

Je kan vooraf je vragen mailen.

Je krijgt heel wat tips en tools in een korte tijdspanne.

Geen verplaatsingen, geen files, geen tijdverlies.

Je werkt in een veilige leeromgeving.

Je kan de workshop tot 4 weken erna herbekijken.

Wanneer?
Vrijdag 17 februari 2023 van 10.30 tot 12.00 uur.

Komt een ander tijdstip jou beter uit? Dat kan! Je kan de webinar immers tot 4 weken erna (her)bekijken.

Schrijf je nu in!