
ZO WORD JE
EEN AANTREKKELIJKE WERKGEVER


Vacatures blijven oningevuld. Woonzorgcentra en ziekenhuizen sluiten afdelingen.
De werkdruk stijgt .
Meer burn-outs loeren om de hoek.
De kwaliteit van de zorg staat onder druk.
Een neerwaartse spiraal lijkt onvermijdelijk.
Sommige voorzieningen halen alles uit de kast: dure brandingcampagnes, spectaculaire events, geweldige cadeaus en andere toeters en bellen.
Doorgaans zonder veel resultaat.
Een duurzame oplossing is vooral een kwestie van visie en cultuur
Tegelijk slagen sommige organisaties er zonder veel ruchtbaarheid wel nog in om nieuwe medewerkers te vinden.
Hoe doen zij dat? Waar maken zij het verschil?
Een duurzame oplossing is vooral een kwestie van visie en cultuur.
De webinar Zo word je een aantrekkelijke werkgever geeft jou een stappenplan hiervoor.
Schrijf je nu in voor dit webinar en ga voor een solide oplossing.
Lesgever Filip Decruynaere heeft al 36 jaar ervaring als communicatiedeskundige, waarvan 25 jaar in zorg en welzijn. Hij heeft een bijzondere belangstelling voor het samenspel van communicatie, hr en marketing. De voorbije jaren adviseerde hij al heel wat organisaties.
Voor wie?
Deze opleiding richt zich tot communicatieverantwoordelijken, directieleden, stafmedewerkers, leidinggevenden en projectverantwoordelijken. De focus ligt op zorg- en welzijnsvoorzieningen, maar ook deelnemers uit onderwijs, overheden en andere non-profitorganisaties zijn van harte welkom.
Wat?
Webinar van 3 uur (inclusief een half uur pauze).
Hoe?
Online via Zoom (professioneel en beveiligd account).
Inschrijven
Schrijf je in met een mail aan caroline@zorgcommunicatie.be.
(Prijs 129 euro, excl. btw)